Vi kommer anmäla 3st lag till OV Beachhandboll (3 juni). https://ovbeachhandboll.com/turneringen/speldagar/
Träning inför Beach handbollen
OBS ändrat tid!!!!
Ändrad plats. Träning i teknikhallen
Träningen är inställd
Ändrad tid !!!
Träningstiden på torsdag 29/6 är ändrad i sista stund! Det blir kl 16.30-17.30 på Filborna konstgräs istället. Vi ber om ursäkt för sen info!
/Tränarna
Träning utomhus på konstgräs, Filborna
Äntligen dags för Uppstart - Fys två veckor (33-34).
V33
Måndag, onsdag, torsdag (Grill med föräldrar), lördag
V34
måndag, tisdag, torsdag
Vardagar kl. 17:30- ca19:00, Lördag kl. 10:00-11:30
Första måndagen samlas vi i slingan bakom IH vi kommer sedan troligtvis att vara på lite olika platser i Helsingborg.
Alla har kläder efter väder och full vattenflaska, samt skor man kan springa i.
Äntligen dags för Uppstart - Fys två veckor (33-34).
V33
Måndag, onsdag, torsdag (Grill med föräldrar), lördag
V34
måndag, tisdag, torsdag
Vardagar kl. 17:30- ca19:00, Lördag kl. 10:00-11:30
Första måndagen samlas vi i slingan bakom IH vi kommer sedan troligtvis att vara på lite olika platser i Helsingborg.
Alla har kläder efter väder och full vattenflaska, samt skor man kan springa i.
Dessa träningarna kommer senare att utökas med 30 minuter fys efter ordinarie halltid.
Dessa träningarna kommer senare att utökas med 30 minuter fys efter ordinarie halltid.
Dessa träningarna kommer senare att utökas med 30 minuter fys efter ordinarie halltid.
Välkomna på föräldramöte
Detta gäller bara de som är anmälda att åka med till Partille cup.
Det kommer att vara lite över 300 personer som ska följa med till Partille från klubben. Det kommer att ordnas med bussar där hela lagen kan åka tillsammans. Detta kommer att kosta ca 390kr.
Just nu vill vi bara veta hur många som är intresserade att åka med?
Svara på kallelsen så fort som möjligt men senast 20/5.
Vänligen
Lagföräldrarna
Det är dags att organisera Beachhandbollen. Vi har blivit tilldelade söndagen den 28/5 kl:8-14. Då ska vi bemanna kiosk, churrosvagen och stadiumtältet. Detta kommer vi att dela upp på två pass. Alla föräldrar kommer att behöva ta minst ett pass. Det första är kl:7.45-10.45 och det andra kl:10.30-14.15. Dessa pass är lite olika långa pga att man inte får byta mellan kl:11-13.
Vi behöver även stötta tjejerna som samma dag sitter som funktionärer vid planerna mellan kl:7.30-19.30. Tjejerna kommer såklart sitta i flera korta pass under dagen. Mer info kommer om detta.
Svara i kallelsen om du som förälder kan första, andra eller stötta funktionärerna eller om du gärna tar flera pass. Sedan kommer vi göra ett schema utifrån era önskemål så långt det går.
Detta brukar vara en mycket trevlig dag.
Tjejerna (F12) spelar själva den 3:e och 4:e juni ca kl:14-19.
Svara på kallelsen snarast men senast 1/5.
Samling på Arenan för fotografering och möjlighet att prova kläder.
Alla måste ha med sig påskriven lapp från målsman, delas ut på träning tisdag. Kommer finnas möjlighet att signera även under onsdag på arenan.
Nu är det snart dags att anmäla till Göteborgs cup. Vänligen svara på den kallelse som skickas ut så snart ni kan så vi kan besluta ifall vi ska anmäla och hur många lag. Kostnad för logi, mat och transport mellan matcher är 1 350 / deltagare. Sedan tillkommer anmälningsavgift för laget/lagen. Ifall vi behöver hyra buss för transport dit och hem så tillkommer denna kostnad. Vänligen lägg en kommentar ifall ni har möjlighet att köra. Deltagaravgift kommer att behöva betalas senast 2 augusti.
Transport ToR Göteborg cup sker med gemensam buss från OV Klubblokal.
Samling: Fredag 8 sept kl. 13:15
Avfärd: 13:30
Återfärd: efter sista lag avslutat på söndag
Kostnad: ca 350:-
Medtag matlåda. Vi kommer äta på skolan först efter våra matcher på fredag kväll. I övrigt packning för övernattning på skola.
OBS! Ni som kör själv meddelar det i ert svar på kallelsen.
Jag är medveten om att vi tvingats ta beslut om transport i sista stund, men detta är det alternativ som visat sig vara möjligt för att alla ska få plats.