Nu är det dags för seriespel igen!
Vi kommer denna dag att möta;
Lödde Vikings kl 9.30
Åhus HB kl 12.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
OBS: Då denna match ligger endast en vecka fram i tid uppskattar vi verkligen om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt! Dock allra senast tisdag 1/10, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för seriespel igen!
Vi kommer denna dag att möta;
HK Ankaret kl 12.10 och
Lugi HF kl 13.20
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Nu är det dags för seriespel igen!
Vi kommer denna dag att möta;
GW Landskrona HK kl 10.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Nu är det dags för seriespel igen!
Vi kommer denna dag att möta;
Lugi HF kl 12.30
Skurups HB kl 15.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher.
Vi kommer denna dag att möta;
HK Svalöv kl 12.30
Halmstad HF kl 15.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för matcher i seriespelet igen!
Vi kommer denna dag att möta;
Stavsten HK kl 14.30 och
Ystads IF HF kl 15.30
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Hej gänget!
Det har getts möjligheter till extramatcher i samband med vårt ena lags matcher mot Ankaret. Därför kallas nu till 2 matcher i Bjärred. Matcherna för dagen blir därför:
HK Ankaret kl 11.30
Vårt andra OV-lag 14.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
IK Lågan kl 12.00 och
KFUM Lundagård kl 13.20
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
OBS! Ändringar har skett för detta tillfälle!
Dels har vi ändrat hall för spel och dels har vi getts möjlighet att åka till Bjärred med 2 lag. Det innebär att vi avslutar med att spela mot varandra. Matchshemat för dagen blir därför:
HK Ankaret kl 12.45
Vårt andra OV-lag 14.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta:
Lödde Vikings HK kl 09.30
Eslövs IK kl 12.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta:
Ljunghusens HK kl 15.50
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Höörs HK H65 kl 11.30
Kävlinge HK kl 13.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta:
IK Sund kl 14.00 och
IK Sund kl 15.30
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Lödde Vikings HK kl 09.30
Åhus HB kl 11.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Ljunghusens HK kl 09.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Vi har fått chansen till några extramatcher, här kommer därför kallelse med lite kortare framförhållning.
Vi kommer denna dag att möta:
Lödde Vikings kl 14:15
Halmstad HF kl 15.30
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta:
IK Sund kl 09.30
OV kl 12.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta:
Lugi HF kl. 10.00
HK Ankaret kl 12.20
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Vi har fått chansen till några extramatcher, här kommer därför kallelse med lite kortare framförhållning.
Vi kommer denna dag att möta:
IK Sund kl 10:45
OV lag D kl 12.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta:
HK Ankaret kl 09.30
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Lödde Vikings HK kl 11.30
Eslövs IK kl 12.45
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Nu är det dags att ta upp anmälan till Lundaspelen för att vi ska kunna bestämma hur många lag vi anmäler.
I turneringen spelas gruppspel den 27-28e och sedan slutspel (A, B eller C-slutspel) den 29e med eventuella final den 30e december. (Turneringen spelas med internationella regler vilket medför att målen räknas.) Vi åker mellan varje dag så ingen gemensam övernattning i samband med denna turnering,
Vi vet ännu inget mer om tider, spelplatser osv men behöver ändå svar om din dotter vill vara med och spela så att vi kan anmäla rätt antal lag för att alla ska få mycket speltid. Anmälan är därför att betrakta som bindande.
För mer info om turneringen läs här: https://www.lundaspelen.com/
Om det är så att man är bortrest någon av dagarna får man ändå gärna vara med de dagar man kan spela, det är ju kul desto fler tjejer vi blir! Men isf skulle vi önska att ni skriver in denna informationen redan nu i anmälan så att vi kan ta hänsyn till detta när vi anmäler lag och så småningom delar upp lagen.
Med hopp om att vi blir ett bra gäng som åker på denna turnering!
Mvh ledarna
LUNDASPELEN 2024
Hej!
Här kommer nu mer info och detaljerade tider för Lundaspelen som vi kommer att spela i Lund under mellandagarna.
Turneringen pågår 27-30/12, den 30:e spelas dock bara finaler om man skulle gå så långt.
29/12 är det slutspel vilket innebär att vi inte kommer att veta vilka tider eller platser vi ska spela förrän gruppspelet är avklarat 28/12. Info om detta får ni därför av resp. ledare den 28:e.
Vi kommer att delta med tre olika lag under turneringen. Lagen kommer att spela i olika hallar och på olika tider, det är därför viktigt att ni hör av er till ledare för just ert lag med ev. frågor etc.
Spelarna får gärna komma ombytta. Matchtröja får de låna av oss på plats den första speldagen. Denna får de sedan behålla under hela turneringen, dvs. det är varje spelares ansvar att ha med sin tröja samtliga matchdagar.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till turneringen, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni svarar på denna anmälan och lägger en kommentar om ni kan köra och i så fall hur många tjejer ni kan ta med.
Om ni av någon anledning får förhinder eller er dotter blir sjuk vill vi att ni meddelar oss ledare så snart som möjligt.
Matcher denna dag är kl:
08.58 & 10.49
Vi ser fram emot härlig, handbollsfyllda dagar med er efter jul!
LUNDASPELEN 2024
Hej!
Här kommer nu mer info och detaljerade tider för Lundaspelen som vi kommer att spela i Lund under mellandagarna.
Turneringen pågår 27-30/12, den 30:e spelas dock bara finaler om man skulle gå så långt.
29/12 är det slutspel vilket innebär att vi inte kommer att veta vilka tider eller platser vi ska spela förrän gruppspelet är avklarat 28/12. Info om detta får ni därför av resp. ledare den 28:e.
Vi kommer att delta med tre olika lag under turneringen. Lagen kommer att spela i olika hallar och på olika tider, det är därför viktigt att ni hör av er till ledare för just ert lag med ev. frågor etc.
Spelarna får gärna komma ombytta. Matchtröja får de låna av oss på plats den första speldagen. Denna får de sedan behålla under hela turneringen, dvs. det är varje spelares ansvar att ha med sin tröja samtliga matchdagar.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till turneringen, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni svarar på denna anmälan och lägger en kommentar om ni kan köra och i så fall hur många tjejer ni kan ta med.
Om ni av någon anledning får förhinder eller er dotter blir sjuk vill vi att ni meddelar oss ledare så snart som möjligt.
Matcher denna dag är kl:
15.10 samt 17.01
Vi ser fram emot härlig, handbollsfyllda dagar med er efter jul!
LUNDASPELEN 2024
Hej!
Här kommer nu mer info och detaljerade tider för Lundaspelen som vi kommer att spela i Lund under mellandagarna.
Turneringen pågår 27-30/12, den 30:e spelas dock bara finaler om man skulle gå så långt.
29/12 är det slutspel vilket innebär att vi inte kommer att veta vilka tider eller platser vi ska spela förrän gruppspelet är avklarat 28/12. Info om detta får ni därför av resp. ledare den 28:e.
Vi kommer att delta med tre olika lag under turneringen. Lagen kommer att spela i olika hallar och på olika tider, det är därför viktigt att ni hör av er till ledare för just ert lag med ev. frågor etc.
Spelarna får gärna komma ombytta. Matchtröja får de låna av oss på plats den första speldagen. Denna får de sedan behålla under hela turneringen, dvs. det är varje spelares ansvar att ha med sin tröja samtliga matchdagar.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till turneringen, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni svarar på denna anmälan och lägger en kommentar om ni kan köra och i så fall hur många tjejer ni kan ta med.
Om ni av någon anledning får förhinder eller er dotter blir sjuk vill vi att ni meddelar oss ledare så snart som möjligt.
Matcher denna dagen är kl:
15.40 & 17.31
Vi ser fram emot härlig, handbollsfyllda dagar med er efter jul!
LUNDASPELEN 2024
Hej!
Här kommer nu mer info och detaljerade tider för Lundaspelen som vi kommer att spela i Lund under mellandagarna.
Turneringen pågår 27-30/12, den 30:e spelas dock bara finaler om man skulle gå så långt.
29/12 är det slutspel vilket innebär att vi inte kommer att veta vilka tider eller platser vi ska spela förrän gruppspelet är avklarat 28/12. Info om detta får ni därför av resp. ledare den 28:e.
Vi kommer att delta med tre olika lag under turneringen. Lagen kommer att spela i olika hallar och på olika tider, det är därför viktigt att ni hör av er till ledare för just ert lag med ev. frågor etc.
Spelarna får gärna komma ombytta. Matchtröja får de låna av oss på plats den första speldagen. Denna får de sedan behålla under hela turneringen, dvs. det är varje spelares ansvar att ha med sin tröja samtliga matchdagar.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till turneringen, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni svarar på denna anmälan och lägger en kommentar om ni kan köra och i så fall hur många tjejer ni kan ta med.
Om ni av någon anledning får förhinder eller er dotter blir sjuk vill vi att ni meddelar oss ledare så snart som möjligt.
Matcher denna dag är kl:
14.33, 16.24 & 18.15
Vi ser fram emot härlig, handbollsfyllda dagar med er efter jul!
LUNDASPELEN 2024
Hej!
Här kommer nu mer info och detaljerade tider för Lundaspelen som vi kommer att spela i Lund under mellandagarna.
Turneringen pågår 27-30/12, den 30:e spelas dock bara finaler om man skulle gå så långt.
29/12 är det slutspel vilket innebär att vi inte kommer att veta vilka tider eller platser vi ska spela förrän gruppspelet är avklarat 28/12. Info om detta får ni därför av resp. ledare den 28:e.
Vi kommer att delta med tre olika lag under turneringen. Lagen kommer att spela i olika hallar och på olika tider, det är därför viktigt att ni hör av er till ledare för just ert lag med ev. frågor etc.
Spelarna får gärna komma ombytta. Matchtröja får de låna av oss på plats den första speldagen. Denna får de sedan behålla under hela turneringen, dvs. det är varje spelares ansvar att ha med sin tröja samtliga matchdagar.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till turneringen, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni svarar på denna anmälan och lägger en kommentar om ni kan köra och i så fall hur många tjejer ni kan ta med.
Om ni av någon anledning får förhinder eller er dotter blir sjuk vill vi att ni meddelar oss ledare så snart som möjligt.
Matcher denna dag är kl:
14.33, 16.24 & 18.15
Vi ser fram emot härlig, handbollsfyllda dagar med er efter jul!
LUNDASPELEN 2024
Hej!
Här kommer nu mer info och detaljerade tider för Lundaspelen som vi kommer att spela i Lund under mellandagarna.
Turneringen pågår 27-30/12, den 30:e spelas dock bara finaler om man skulle gå så långt.
29/12 är det slutspel vilket innebär att vi inte kommer att veta vilka tider eller platser vi ska spela förrän gruppspelet är avklarat 28/12. Info om detta får ni därför av resp. ledare den 28:e.
Vi kommer att delta med tre olika lag under turneringen. Lagen kommer att spela i olika hallar och på olika tider, det är därför viktigt att ni hör av er till ledare för just ert lag med ev. frågor etc.
Spelarna får gärna komma ombytta. Matchtröja får de låna av oss på plats den första speldagen. Denna får de sedan behålla under hela turneringen, dvs. det är varje spelares ansvar att ha med sin tröja samtliga matchdagar.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till turneringen, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni svarar på denna anmälan och lägger en kommentar om ni kan köra och i så fall hur många tjejer ni kan ta med.
Om ni av någon anledning får förhinder eller er dotter blir sjuk vill vi att ni meddelar oss ledare så snart som möjligt.
Matcher denna dag är kl:
19.29 & 21.20
Vi ser fram emot härlig, handbollsfyllda dagar med er efter jul!
LUNDASPELEN 2024
Hej!
Här kommer nu mer info och detaljerade tider för Lundaspelen som vi kommer att spela i Lund under mellandagarna.
Turneringen pågår 27-30/12, den 30:e spelas dock bara finaler om man skulle gå så långt.
29/12 är det slutspel vilket innebär att vi inte kommer att veta vilka tider eller platser vi ska spela förrän gruppspelet är avklarat 28/12. Info om detta får ni därför av resp. ledare den 28:e.
Vi kommer att delta med tre olika lag under turneringen. Lagen kommer att spela i olika hallar och på olika tider, det är därför viktigt att ni hör av er till ledare för just ert lag med ev. frågor etc.
Spelarna får gärna komma ombytta. Matchtröja får de låna av oss på plats den första speldagen. Denna får de sedan behålla under hela turneringen, dvs. det är varje spelares ansvar att ha med sin tröja samtliga matchdagar.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till turneringen, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni svarar på denna anmälan och lägger en kommentar om ni kan köra och i så fall hur många tjejer ni kan ta med.
Om ni av någon anledning får förhinder eller er dotter blir sjuk vill vi att ni meddelar oss ledare så snart som möjligt.
Matcher denna dag är kl:
14.33, 16.24 & 18.15
Vi ser fram emot härlig, handbollsfyllda dagar med er efter jul!
LUNDASPELEN 2024
Hej!
Här kommer nu mer info och detaljerade tider för Lundaspelen som vi kommer att spela i Lund under mellandagarna.
Turneringen pågår 27-30/12, den 30:e spelas dock bara finaler om man skulle gå så långt.
29/12 är det slutspel vilket innebär att vi inte kommer att veta vilka tider eller platser vi ska spela förrän gruppspelet är avklarat 28/12. Info om detta får ni därför av resp. ledare den 28:e.
Vi kommer att delta med tre olika lag under turneringen. Lagen kommer att spela i olika hallar och på olika tider, det är därför viktigt att ni hör av er till ledare för just ert lag med ev. frågor etc.
Spelarna får gärna komma ombytta. Matchtröja får de låna av oss på plats den första speldagen. Denna får de sedan behålla under hela turneringen, dvs. det är varje spelares ansvar att ha med sin tröja samtliga matchdagar.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till turneringen, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni svarar på denna anmälan och lägger en kommentar om ni kan köra och i så fall hur många tjejer ni kan ta med.
Om ni av någon anledning får förhinder eller er dotter blir sjuk vill vi att ni meddelar oss ledare så snart som möjligt.
Matcher denna dag är kl:
19.29 & 21.20
Vi ser fram emot härlig, handbollsfyllda dagar med er efter jul!
Hej!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta:
KFUM Lundagård kl. 9.30 och
IK Lågan kl 12.10
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Hej!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
stavsten HK kl 10.00 och
Ystads IF kl 11.30
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Hej!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Halmstad HF, kl. 13.45 och
HK Svalöv kl 15.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Nu är det dags för seriespel igen! Vi kommer denna dag att möta;
Kävlinge HK kl 13.00 och
Hörrs HK H65 kl 15.20
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon. Då vi spelar i Teknikhallen har vi tyvärr ingen möjlighet till gemensam dusch vid detta tillfälle. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
GW Landskrona HK kl 14.00
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Lugi HF kl 15.00 och
Skurups HB kl 16.30
Spelarna får gärna komma ombytta, matchtröja får de låna av oss på plats.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, shorts, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Åhus HB 13.30 och
Lödde Vikings HK kl 14.30
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Stavsten kl 12.45 och
Ystads IF HF kl 14.00
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Hej!
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta 2 olika lag från IK Sund. Vi spelar match klockan 12.45 och 14.15.
Observera samling i hallen denna gång.
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Eslövs IK kl 10.20 och
Lödde Vikings HK kl 11.40
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
HK Ankaret kl 12.50 och
Lugi HF kl 14.00
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta:
Lugi HF kl 13.00 och
Skurups HB kl 15.20
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
HK Ankaret kl 12.20
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Tjejerna ska ju också ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
IK Lågan kl 11.15 och
KFUM Lundagård kl 12.30
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
HK Svalöv kl 12.30 och
Halmstad HF kl 13.45
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
OBS! Ändringar har skett för detta matchtillfälle!
I stället för en match har vi nu fått chansen att spela ett sammandrag med 2 OV-lag samt Ljunghusen. Observera alltså för er som accepterat denna kallelse sedan tidigare att tid har ändrats!
(Även platsen ändras något då vi kommer att spela de första matcherna i Teknikhallen A, och den sista i Teknikhallen C.)
För er som inte fått denna kallelse tidigare så beror det på att vi nu alltså kallar till spelare för ytterligare ett lag. Vi samlas alla samtidigt, delar in de två lagen på plats och börjar med ett internmöte mellan våra två lag.
Vi kommer denna dag att spela enligt följande:
OV Helsingborg gul - OV Helsingborg grön kl 14.15
OV Helsingborg gul - Ljunghusens HK kl 15.10
Ljunghusens HK - OV Helsingborg grön kl 16.30
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon. Då vi spelar i Teknikhallen har vi tyvärr ingen möjlighet till gemensam dusch vid detta tillfälle. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Lödde Vikings kl 14.25 och
Halmstad HF kl 15.35
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att möta;
Höörs HK H65 kl 12.15 och
Kävlinge HK kl 13.30
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
OBS! Ändringar har skett för detta matchtillfälle! I stället för en match (på Helsingborgs arena på fm) har vi nu fått chansen att spela ett sammandrag med 2 OV-lag samt GW Landskrona. Observera alltså för er som accepterat denna kallelse sedan tidigare att plats och tid har ändrats!
För er som inte fått denna kallelse tidigare så beror det på att vi nu alltså kallar till spelare för ytterligare ett lag. Vi samlas alla samtidigt vilket ger oss möjlighet att dela upp 2 jämna lag när vi är på plats.
Nu är det dags för fler seriematcher!
Vi kommer denna dag att spela enligt följande:
OV Helsingborg gul - GW kl 13.00
GW - OV Helsingborg grön kl 14.00
OV Helsingborg gul - OV Helsingborg grön kl 15.00
Spelarna får gärna komma ombytta.
OBS: Glöm inte att de ska ha med sin egen matchtröja hemifrån! Tjejerna har fått ut varsin matchtröja som de kommer få behålla och ansvara för resten av säsongen.
Som vanligt ska tjejerna ha med sig inneskor, vattenflaska, hårsnodd och eventuella sportglasögon, liksom duschgrejer och ombyte för obligatorisk gemensam dusch efter matcherna. Tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi skulle uppskatta om ni kan svara på kallelsen så fort som möjligt, dock allra senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Vi ses!
________
Behöver du komma i kontakt med någon ledare? Kontaktuppgifter till alla ledare finns här: https://ovhelsingborg.myclub.se/site_teams/5670/members
Röd (Katja)
Ronja
Eliana
Amanda
Ella F
Inas
Mathilda HS
Lava
Ethel
Svart (Jocke & Ella)
Ellen
Isabelle Z
Thelma
Derya
Saga A
Bianca
Mathilda NA
Moa
Gul (Marc)
Colette
Kerstin
Lily
Stella
Alma
Wilma
Filippa
Blå (Gro)
Selma R
Ines L
Ella G
Olivia J
Emilia
Agnes
Klara L
Isa
Grön (Fredrik)
Selma M
Felicia
Hilda
Sofia
Chrissie
Bella
Gry
Ines C
Vit (Per)
Clara T
Thu
Livia
Tilde
Ammna
Ellie
Saga K
Céline
Här kommer kallelse som utgör bindande anmälan till Göteborgs cup!
Turneringen för flickor och pojkar födda 2009- 2013 spelas den 12- 14 september.
Vi kommer upprepa succén från potatiscupen och köra dit med minibussar. I Göteborg kommer vi bo med laget på luftmadrasser i ett (eller flera) klassrum. Vi har anmält 3 lag så vi hoppas att många av tjejerna vill hänga på!
Vi kommer spela matcher runt om i Göteborg. Alla lag spelar mellan 4-7 matcher. Speltid 2x15 minuter.
Kostnaden för cupen består i deltagarkort, resa och lagavgifter. Då vi nu har fått koll på lagkassan har vi sett att vi har möjlighet att ta delar av kostnaden därifrån. Därför har vi bestämt att kostnaden för cupen blir totalt 1900 kr/spelare. Då ingår alltså allt såsom resa t&r Göteborg, boende och mat (Fredag - middag, Lördag - frukost, lunch och middag, Söndag - frukost och lunch).
Så, för den som vill hänga på gäller därför nu att dels svara ja på denna kallelse och dels betala in cupavgiften till vår lagkassa.
För att vi ska veta eventuella allergier eller matpreferenser ska detta läggas som kommentar i samband med att ni svarar på anmälan!
Kostnaden svishas till vår lagkassa (123 175 48 94) senast den 5 augusti. OBS! Det är viktigt att respektera detta datum då det är senaste dag att betala cupen den 8/8! Och vi ledare vill inte behöver lägga tid på att "jaga in" allas avgift (eller svar för den delen). När ni svishar ber vi er att ange "Göteborgs cup" plus spelarens namn för att förenkla administrationen för oss.
Med hopp om att vi blir ett stort gäng som drar till Göteborg i september igen! :D
Mvh ledarna
Ps. Vill ni läsa mer, se här https://goteborgcup.com/ungdom D.s.
Dags för nästa seriematch!
MÅLVAKTER:
Clara Thorén
Livia Vadas
Kom ihåg: matchtröja & duschgrejer.
& tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi uppskattar om ni kan svara på kallelsen så snart som möjligt, och senast 2 veckor före match. Detta för att vi ska kunna kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Därför är samlingen vid klubbhuset i Helsingborg, där vi löser fördelning i bilar.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Dags för nästa seriematch!
MÅLVAKTER:
Lava Mamoud
Isabella Sessarego
Kom ihåg: matchtröja & duschgrejer.
& tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi uppskattar om ni kan svara på kallelsen så snart som möjligt. Och senast 2 veckor före match, så att vi kan kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka eller inte kan delta av annan anledning.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Uppdelningen i bilar löser vi vid samlingen vid klubbhuset, vi uppmanar därför alla att om möjligt komma till samlingen i Helsingborg.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Dags för nästa seriematch!
MÅLVAKTER:
Ebba Ander
Amanda Nymån
Kom ihåg: matchtröja & duschgrejer.
& tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Denna dag spelar ett av våra andra lag direkt efteråt, så kul om ni kan stanna kvar efteråt för att heja fram kompisarna!
Vi uppskattar om ni kan svara på kallelsen så snart som möjligt, och även meddelar oss om det sker någon förändring som gör att ni inte kan vara med.
Vi ses!
Dags för nästa seriematch!
MÅLVAKTER:
Isabelle Ziegler
Klara Lennartsson
Kom ihåg: matchtröja & duschgrejer.
& tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Vi uppskattar om ni kan svara på kallelsen så snart som möjligt, och senast 2 veckor före match. Detta för att vi ska kunna kalla till fler spelare om det visar sig behövas. Av samma anledning vill vi även att ni så snart som möjligt meddelar någon av oss ledare om ni blir sjuka och inte kan delta.
Som vanligt vill vi att tjejerna så långt det är möjligt åker tillsammans till matcherna, då vi ser det som en viktig del i att fortsätta bygga gemenskapen i laget. Därför är samlingen vid klubbhuset i Helsingborg där vi löser fördelning i bilar.
För att vi ska vet att alla tjejer kommer ha en plats i bil till matcherna önskar vi också att ni i svaret till denna anmälan även lägger en kommentar om ni kan köra till matcherna, och i så fall hur många spelare ni kan ta med er, eller om er dotter behöver skjuts.
Vi ses!
Dags för nästa seriematch!
MÅLVAKTER:
Ella Gagner
Lily Graabek
Kom ihåg: matchtröja & duschgrejer.
& tänk på att lämna värdesaker och smycken hemma.
Denna dag spelar ett av våra andra lag mot IK Sund matchen före denna, kl. 13.00. Så kom gärna tidigare & hjälp till att heja fram kompisarna!
Vi uppskattar om ni kan svara på kallelsen så snart som möjligt, och även meddelar oss om det sker någon förändring som gör att ni inte kan vara med.
Vi ses!
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Vi inleder torsdagsträningarna med 30 minuters löpning utomhus. Det innebär att alla behöver komma klädda i "kläder efter väder". Kom i tid så vi kan bege oss ut i gemensam grupp kl 18.00.
Vi kör sedan handbollsträning 18.30-20.00.
Den 3 november är det äntligen vår tur att agera maskotar på damlagets hemmamatch igen. Denna gången när de möter Tyresö Handboll.
Detta kommer bli både kul och lärorikt för de som vill vara med, så vi hoppas att så många som möjligt av våra tjejer vill komma!
Vi samlas i foajén på IH, 30 minuter innan matchstart.
Spelarna ska vara klädda i matchkläder och skor - vi tar med matchtröjor.
Inspring sker ca 14.50 för OV Helsingborg. Därefter går tjejerna upp på läktaren och så hejar vi på damerna till förhoppningsvis ytterligare två poäng.
I samband med detta är det också vårt lags tur att bemanna kiosken. Om det är någon förälder som har möjlighet att hjälpa till med detta så skriv gärna ett meddelande i samband med anmälan.
Tjejerna får gärna komma klädda i grönt!
Efter matchen kommer damlaget att skriva autografer på planen och ta selfies.
Vi ser fram emot en härlig OV-kväll tillsammans med er!
Observera att väskförbud gäller (undantag för medicinska skäl och skötväskor), dessa ska genomsökas innan insläpp.
Den 26 februari är det äntligen vår tur att agera maskotar på damlagets hemmamatch igen. Denna gången när de möter Karlskrona.
Detta kommer bli både kul och lärorikt för de som vill vara med, så vi hoppas att så många som möjligt av våra tjejer vill komma!
Vi samlas i foajén på IH, 30 minuter innan matchstart.
Spelarna ska vara klädda i matchkläder och skor - GLÖM INTE DEN EGNA MATCHTRÖJAN.
Inspring sker ca 18.50 för OV Helsingborg. Därefter går tjejerna upp på läktaren och så hejar vi på damerna till förhoppningsvis ytterligare två poäng.
Dags för Idrottsrabatten våren 2025. Se info i kallelse/inbjudan.
Vi ställer alltså därför in denna torsdagens träning och hoppas istället att så många som möjligt tar möjlighet att prioritera att vara med på detta historiska tillfälle i Helsingborg!
Tjejerna bör komma i matchtröja eller liknande grön tröja!
Hoppas vi ses i hallen!
Mvh ledarna
Tjejerna frå gärna komma i matchtröja eller liknande grön tröja!
Hoppas vi ses i hallen!
Mvh ledarna
Vi ställer alltså därför in denna tisdagens träning och hoppas istället att så många som möjligt tar möjlighet att prioritera att vara med på detta historiska tillfälle i Helsingborg där vi i F11 också får möjlighet att visa upp hela vårt stora lag med alla fina tjejer.
Tjejerna ska komma i matchtröja!
Hoppas vi ses i hallen!
Mvh ledarna
samling 12.45
----
Hej gänget!
Vi har tänkt om när det gäller turneringar vid påsktid och siktar nu på att bege oss till Potatiscupen i Alingsås (istället för Hilleröd i Danmark) den 11-13 april. (Preliminär avresa kl 12 den 11 april.)
Nu behöver vi ta upp anmälan med ganska kort varsel för att kunna bestämma hur många lag vi ska anmäla. Anmälan är att betrakta som bindande.
Turneringen börjar på fredagen och vi är garanterade minst 4 matcher. Turneringen spelas enligt Svenska handbollsförbundets riktlinjer och därmed blir det medalj till alla spelare (inget slutspel).
Vi kommer bo på skola och äta i skolmatsal. Kostnaden per spelare för denna turnering (boende, mat och gemensam transport t.o.r. Helsingborg-Alingsås) kommer bli 2000 kr.
(Denna avgift svischas vid senare tillfälle.)
För mer info om turneringen läs här på Potatiscupen.nu
Med hopp om att vi blir ett bra gäng som åker på denna turnering tillsammans! :D
Mvh ledarna
Flickor F11 ansvarar för två pass torsdagen den 29 maj, Kristihimmelsfärdsdagen. Den dagen ska också våra tjejer räkna poäng och de kommer att behöva bemanna ca 12 planer med 2 spelare per plan hela dagen mellan 8 och 18 och även där behöver vi föräldrar som stöttar och räknar med en förälder per 2 planer.
Vi föräldrar har två pass att bemanna, 8-14 & 10-16.
Det som skall bemannas är: grill/fritös (2), Kassa i tältet (2), koka kaffe (1), service d.v.s förbereda mat etc i tältet (4) och Churros (2).
Dessutom stöttning vid poängräkning - Preliminärt 6 platser 8-13 och 6 platser till andra passet 12:45-18.
Samling 8 alternativ 10 och 12:45 för poängräkning.
Praktisk info kommer senare.
Svara i kommentarsfältet med barnets namn och tid du önskar d.v.s tidiga eller lite senare tiden, samt önskemål om placering (vilket vi tittar på men kan inte garantera då många kanske skriver upp sig på samma). Observera att uteblivet svar innebär att man blir placerad på den tid och plats där det behövs. Alla kommer alltså behöva hjälpa till denna dag!
Hör gärna av er till oss om du har några frågor.
Marcus Andreasson
Helene Knox
Här kommer kallelse som utgör bindande anmälan till Partille cup 2025!
Turneringen spelas i år den 1-5 juli och vi reser dit den 30 juni. Vi har med andra ord en 5 dagar lång turnering framför oss i Göteborg!
I Göteborg kommer vi bo med laget på luftmadrasser i ett (eller flera) klassrum. Vi kommer bo på samma skola som övriga lag i OV Helsingborg (troligtvis Hvitfeldska skolan) så det kommer bli en grym klubbkänsla. Vi kommer spela matcher runt om i Göteborg, en hel del av turneringen utspelar sig på Heden och Kvibergs idrottsområde (mest på konstgräs), men exakt var vi kommer spela vet vi ännu inte. Vi tar oss runt i Göteborg med kollektivtrafiken.
En av dagarna/kvällarna kommer vi gå på Liseberg. Vilken det blir bestäms när vi vet spelschemat. Det kommer alltså bli mycket handboll men också mycket annat kul!
Grov planering är; ditresa och komma på plats under måndagen, tisdagen drar turneringen igång och på kvällen är det stor invigning, onsdag och torsdag fortsätter gruppspelet och sedan blir det slutspel fredag och ev. finaler och hemresa lördag.
Vi har bestämt oss för att i år samla in hela kostnaden vid ett och samma tillfälle. För att kunna göra det gör vi vissa uppskattningar och så tar vi eventuellt underskott från lagkassan. Vi kan därför redan nu mededla att kostnaden kommer landa enligt följande:
⮚Skolboende & deltagarkort (mat) 3000 kr/spelare
⮚Liseberg; åkband + inträde 450 kr/person, endast inträde 130 kr/person (planen är att vi tar kostnaden för mat där inne från lagkassan)
⮚Gemensam bussresa (frivillig) 400 kr/person
⮚Fickpengar
Kostnaden blir därmed 3850 kr för de som vill åka med gemensam buss samt ha åkband till Liseberg.
Om någon tar sig dit och hem själva (men vill ha åkpass på Liseberg) blir kostnaden 3450 kr.
För att vi ska veta hur många som vill åka med gemensam buss, samt vem som vill ha åkband på Liseberg ber vi samtliga att lägga en kommentar om detta i samband med att ni svarar på anmälan!
Kostnaden svishas till vår lagkassa (123 175 48 94) senast den 31 mars. Snälla försök respektera detta datum så vi inte behöver lägga tid på att "jaga in" allas avgift. När ni svishar ber vi er att ange "Partille" plus spelarens namn för att förenkla administrationen för oss.
I övrigt kan vi direkt också nämna att det kan uppkomma behov av avlastning/hjälp av föräldrar t.ex. när vi är på Liseberg. Ni får därför gärna lägga en kommentar i anmälan om det kommer finnas någon vuxen på plats i Göteborg som möjligtvis kan tänka sig att stötta upp oss ledare vid behov. Vi vet ännu inte säkert behovet av detta då vi inte vet hur många flickor som anmäler sig eller hur många lag vi kommer anmäla.
Så, nu är det läge att ta beslutet för årets cup! Vi har full förståelse för att detta är en stor grej och att vissa av tjejerna inte känner sig redo än. Som vi brukar säga -> För dem kommer det fler chanser! Men, för de av er som har tjejer som vill med så är vi säkra på att det är ännu en fantastisk vecka väntar! :)
Mvh ledarna
Ps. Vill ni läsa mer, se här https://partillecup.com/sv D.s.
Hej på er!
Vi närmar oss en ny säsong och med det närmar vi oss också fotografering och klädutprovning.
Fotografering (grupp och individuellt) kommer ske i foajén på Helsingborgs Arena. Intersport kommer vara på plats hela kvällen och våra herr och damspelare kommer att vara på plats innan/efter sin träning.
Vårt lag samlas utanför entrén till Arenan klockan 19.00. Kom ombytta i matchkläder och ta med er handbollsskor. För er som har matchtröja hemma är det viktigt att ni tar med den (ni som inte har någon matchtröja hemma kommer få låna på plats)!
Alla måste ha med sig en ifylld beställningsblankett (vi ska försöka dela ut på träningen, men de kan också skrivas ut härifrån):
https://drive.google.com/file/d/19zl2Ls0C3I6KDAcfhwGEKY88dJ5IH5yz/view?usp=drive_link
Hoppas många kan prioritera detta så vi kan visa upp vårt stora, härliga lag på lagbilden!
Mvh ledarna
Hej,
Till kommande säsong vill vi satsa på att bygga uppe klack som ska vara och hålla liv på våra dam- och herrmatcher. Vi vill att den framförallt ska vara för våra ungdomslag och bjuder därför in på en kreativ informationskväll där vi förklara vad vi vill med klacken och möjlighet att skapa flaggor och skriva sånger. På plats kommer även Marcus Norrbrink från herrlaget och Magdalena Lückander från damlaget och berättar om hur de upplever stödet från läktarna.
Vi hoppas detta ska vara en kul grej för ungdomarna där de får vara med och skapa den läktarupplevelse de vill ha på handbollsläktarna och bidra till OV Helsingborgs sammanhållning.
Vi börjar klockan 18:15 i Gröna Rummet på Idrottens Hus och håller på ca 1 timme. Kan man inte vara med från början eller hela tiden funkar det också och detta är helt friviligt för det som tycker det låter kul.
Vi hoppas vi ses!
/OV Helsingborg
Joel Olofsson
Marie Möndell
Torbjörn Gregorioff
Den 27 september är det vår tur att agera maskotar på damlagets hemmamatch igen. Denna gången när de möter Redbergslid.
Detta kommer bli både kul och lärorikt för de som vill vara med, så vi hoppas att så många som möjligt av våra tjejer vill komma!
Vi samlas i foajén på IH, 30 minuter innan matchstart.
Spelarna ska vara klädda i matchkläder och skor - GLÖM INTE DEN EGNA MATCHTRÖJAN.
Inspring sker ca 13.50 för OV Helsingborg. Därefter går tjejerna upp på läktaren och så hejar vi på damerna till förhoppningsvis två poäng och gemensam sång i omklädningsrummet.
Dags för Idrottsrabatten hösten 2025. Se info i kallelse/inbjudan.
Hej alla!
Nu bjuder vi in till säsongens "hemmaläger" med fokus på teambuilding.
I år kommer vi dock ha lite handbollsfokus också. Vi kommer nämligen inleda med ett handbollspass i Mariahallen kl 12.30-14.00 på lördagen, för att sedan avsluta med seriestart för alla våra 3 lag i Filbornahallen på söndagen!
Däremellan drar vi till Helsingborgs stads lägergård i Skånes Fagerhult där vi kommer ha en härlig eftermiddag, kväll, natt och morgon.
En grov agenda kommer se ut enligt följande:
Lördag
Vi ses 12.30 (alla mätta efter en lunch man ätit hemma) ombytta och redo för handbollsträning.
Kl 14.30 skulle vi önska ett gäng bilar som kan möta upp oss utanför Mariahallen och köra oss till Skånes Fagerhult.
Väl framme i Skånes Fagerhult är inte tider så viktiga så länge, men vi kommer ha en rolig em/kväll! :)
Söndag
Vi kommer vakna utvilade (?) och äta gemensam frukost och ha det roligt ett par timmar till.
Kl 11 skulle vi gärna vilja bli hämtade i Skånes fagerhult av ett gäng bilar som kan ge oss alla skjuts till Helsingborg. Vår tanke är att vi i Helsingborg äter en gemensam lunch och sedan beger vi oss till Filborna sporthall där förhoppningsvis alla som är anmälda kan vara med och spela en av tre matcher. De som inte spelar matchen hejar såklart på sina lagkompisar som spelar respektive match:
13.00 Spelar OV nivå 3 mot Ljunghusen Mörkblå
14.30 spelar OV nivå 1 mot Ljunghusen Ljusblå och
16.00 spelar OV nivå 2 mot Staffanstorps HK
Efter sista matchen avslutas lägret! (D.v.s. lägret avslutas vid 17-tiden i Filborna sporthall.)
Vi hoppas att så många tjejer som möjligt ska vilja vara med på detta!!!
Och vi hoppas att ni föräldrar ska hjälpa oss att få ihop logistiken genom att antingen hjälpa till med lämning eller hämtning i Skånes Fagerhult!
För att veta hur vi får ihop detta logistiskt är vi tacksamma alla skriver en kommentar i anteckningarna vid anmälan om man kan köra, i vilken riktning samt hur många man får plats med i sin bil! (Om man inte kan köra så är vi tacksamma för att ni skriver en anteckning om att er dotter behöver skjuts, så vi vet vad som gäller.)
För att vi ska kunna ordna allt roligt under lägret önskar vi ett bidrag på 300 kr per person. I det ingår fika efter träningen, kvällsmat och snacks på lördagen samt frukost och lunch på söndagen. Självklart är det viktigaste att alla kan vara med – så betala gärna om det funkar för er. Bidraget svishas till vår lagkassa (123 175 48 94) senast den 18 september.
OBS! Vi skulle verkligen uppskatta om ni kan respektera datum för att svara på denna kallelse då vi nu också ska börja lägga hela pusslet vem som ska spela respektive seriematch. Vi skulle även verkligen uppskatta om alla svarar angående möjlighet till lämning och hämtning i Skånes Fagehult eftersom det såklart är viktigt för oss att säkerställa att alla har en plats i en bil (och vi vill slippa lägga pengar från lagkassan på att hyra minibuss för detta ändamål!). Om ni kan köra i båda riktningarna så skriv gärna det, men vi ska försöka lösa så att ni bara behövs i den ena riktningen. Efter den 18 september återkommer vi med körschema!
Söndagens planering...
Vi kommer vakna utvilade (?) och äta gemensam frukost och ha det roligt ett par timmar till.
Kl 11 skulle vi gärna vilja bli hämtade i Skånes fagerhult av ett gäng bilar som kan ge oss alla skjuts till Helsingborg. Vår tanke är att vi i Helsingborg äter en gemensam lunch och sedan beger vi oss till Filborna sporthall där förhoppningsvis alla som är anmälda kan vara med och spela en av tre matcher. De som inte spelar matchen hejar såklart på sina lagkompisar som spelar respektive match:
13.00 Spelar OV nivå 3 mot Ljunghusen Mörkblå
14.30 spelar OV nivå 1 mot Ljunghusen Ljusblå och
16.00 spelar OV nivå 2 mot Staffanstorps HK
Efter sista matchen avslutas lägret! (D.v.s. lägret avslutas vid 17-tiden i Filborna sporthall.)
Den 23 oktober är det återigen vår tur att agera maskotar på damlagets hemmamatch. Vi ställer därför in träningen denna torsdag och hejar istället fram damerna när de tar sig an Ystad IF HF.
Detta kommer bli både kul och lärorikt för de som vill vara med, så vi hoppas att så många som möjligt av våra tjejer vill komma!
Vi samlas i foajén på IH, 30 minuter innan matchstart.
Spelarna ska vara klädda i matchkläder och skor - GLÖM INTE DEN EGNA MATCHTRÖJAN.
Inspring sker ca 18.50 för OV Helsingborg. Därefter går tjejerna upp på läktaren och så hejar vi på damerna till förhoppningsvis två poäng och gemensam sång i omklädningsrummet.
Här kommer kallelse som utgör bindande anmälan till Hallbybollen (turneringen vi kommer spela istället för Lundaspelen denna säsong)!
Turneringen spelas den 4-6 januari.
Vi har valt att anmäla oss till den billigaste boendekategorin där man kommer behöva transportera sig själva mellan hallarna så därför kommer vi återigen ta oss till turneingen i minibussar. Reskostnaden kommer lagkassan att stå för.
I Jönköping kommer vi bo med laget på luftmadrasser i ett (eller flera) klassrum. Vi har anmält 3 lag så vi hoppas att många av tjejerna vill hänga på!
Cupen spelas framför allt i Idrottshuset i Jönköping och Elmia men vi kan också få spela i andra hallar i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Alla lag spelar minst 4 matcher där gruppspel spelas dag 1 och 2 och slutspel spelas dag 3. Speltid 2x12 minuter.
Kostnaden vi har för cupen består i deltagarkort, resa och lagavgifter. Som nämnts ovan kommer vi dock ta kostnaden för resan från lagkassan. Därför har vi bestämt att kostnaden även för denna cup blir totalt 1900 kr/spelare. Då ingår alltså allt såsom resa t&r Jönköping, boende och mat (Söndag- middag, Måndag - frukost, lunch och middag, Tisdag - frukost och lunch) samt även faktiskt en landskamp då vi kommer kunna se Sverige spela en träningsmatch inför EM!
Så, för den som vill hänga på gäller därför nu att dels svara ja på denna kallelse och dels betala in cupavgiften till vår lagkassa.
För att vi ska veta eventuella allergier eller matpreferenser ska detta läggas som kommentar i samband med att ni svarar på anmälan!
Kostnaden svishas till vår lagkassa (123 175 48 94) senast den 6 november. OBS! Det är viktigt att respektera detta datum då det kostar extra att anmäla spelare efter sista anmälningsdagen! Och vi ledare vill inte behöver lägga tid på att "jaga in" allas avgift (eller svar för den delen). När ni svishar ber vi er att ange "Hallbybollen" plus spelarens namn för att förenkla administrationen för oss.
Med hopp om att vi blir ett stort gäng som darr igång året med denna cup! :D
Mvh ledarna
Ps. Vill ni läsa mer, se här www.hallbybollen.se D.s.
Mvh ledarna
Ps. För den nyfikne: https://handbollslandslaget.se/em2026/ D.s.